Miami: Haas bolji od Đokovića

ATP Miami 2013: Nakon poraza od Juana Martina Del Potra u polufinalu Indian Wellsa, Novak Đoković doživio je još jedno razočaranje. Ovoga puta još veće. Na turniru u Miamiju, na kojemu brani naslov, prvi tenisač svijeta zaustavljen je već u osmini finala od strane vrlo raspoloženog Tommyja Haasa rezultatom 6:2, 6:4.

Đokoviću nije preostalo ništa drugo nego odati priznanje svom suparniku na sjajno odigranom meču.
"Čestitam mu, odabrao je pravu taktiku. Dobro je koristio svoj servis i odlično se kretao. Bio je bolji. Vjerovao sam i nadao se da se mogu vratiti u meč. Borio sam se do zadnje lopte, ali ništa mi nije išlo. Svaka mu čast, zbog njega sam igrao loše."

34-godišnji Nijemac bio je oduševljen svojom izvedbom i plasmanom u svoje prvo četvrtfinale u Miamiju.
"Jako sam sretan i ponosan kako sam igrao protiv tenisača koji toliko dominira posljednjih godina. Iskoristio sam šanse koje mi je dao. Ovo su trenuci koje najviše cijenim. Veliki stadioni, veliki turniri, mečevi protiv najboljih igrača na svijetu. To je nevjerojatno."
Sljedeći Haasov suparnik bit će Gilles Simon, koji je zaustavio drugog srpskog tenisača Janka Tipsarevića 5:7, 6:2, 6:2.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.