Del Potro: S Rafom ću igrati kao s Novakom

Indian Wells 2013: Huan Martin del Potro plasirao se u finale Indijan Velsa pobedom nad Novakom Đokovićem, a posle meča rekao je da će istom igrom pokušati da osvoji turnir u finalnom meču protiv Rafaela Nadala.

"Trudio sam se da budem agresivan sa forhendom, kad god sam imao priliku da izađem na mrežu, koristio sam je. Fokusirao sam se na prvi servis, forhend, išao na vinere, i uspevalo mi je", rekao je Del Potro.


On će se u finalu sedmi put sastati sa Nadalom na tvrdoj podlozi, a obojica imaju po tri pobede.

"Kada igrate protiv tenisera iz najužeg vrha, uvek su favoriti. Ali, pokušaću da igram svoju igru kao i protiv Novaka, videću da li će mi Rafa dati malu šansu da pobedim", rekao je Del Potro.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.