Nadal: Koljeno je ovog tjedna reagiralo dobro

ATP Acapulco 2013:  U svom četvrtom uzastopnom finalu David Ferrer nije uspio doći do četvrtog naslova - sa 6:0, 6:2 nadigrao ga je Rafael Nadal za samo 65 minuta igre.

"Ovo je bio sjajan tjedan za mene, a posebno danas sam igrao dobro. Dominirao sam protiv četvrtog tenisača svijeta i ne mogu biti sretniji, pogotovo kad znam odakle sam krenuo. Možda su mi uvjeti više odgovarali, ali imam dojam da sam odigrao jedan od najboljih mečeva u karijeri", kazao je nakon meča Nadal, koji je svoja prva tri turnira nakon duge pauze okončao gotovo na savršeni način. Osim Acapulca, osvojio je i Sao Paulo, dok je u Vina del Maru poražen u finalu.

Iako je nedavno objavio da neće nastupiti na Indian Wellsu, Nadal se ipak predomislio, ohrabren stanjem koljena: "To je turnir koji volim i jedan je od najboljih turnira u sezoni. Koljeno je ovog tjedna reagiralo dobro i zaista se nadam da će tako nastaviti."

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.