Nadalov pobjednički povratak na tvrdu podlogu

Indian Wells 2013: Nakon gotovo godinu dana Rafael Nadal vratio se na tvrdu podlogu i to pobjedom nad mladim Amerikancem Ryanom Harrisonom u drugom kolu Indian Wellsa. Bilo je 7:6 (3), 6:2 za Španjolca, koji je u prvom setu vodio 4:1.

"Najvažnije je da sam pobijedio. Prije dva tjedna nisam znao ni hoću li igrati ovdje", izjavio je poslije meča Nadal, ali: "Moje fizičko stanje mora se popraviti, prije svega kretanje. Ovakvi mečevi mi pomažu. Svaka je pobjeda važna jer mi daje priliku da igram još jedan meč. To je ono što mi treba."

Nadal je posljednji turnir na tvrdoj podlozi odigrao prošle godine u Miamiju, a u Indian Wells je stigao s dvama naslovima i jednim finalom na zemljanoj turneji u veljači. U trećem kolu peti nositelj igra protiv Leonarda Mayera iz Argentine koji je sa 6:2, 6:3 nadigrao 30. nositelja Mihajla Južnog.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.