Đokoviću potrebna tri seta za naredno kolo

Indina Wells 2013 rezultati:  Talijan Fabio Fognini po drugi put u posljednja dva meča uspio je uzeti set Novaku Đokoviću. Međutim isto tako po drugi put je Đoković glatko uzeo druga dva seta. Nakon što je na Olimpijskim igrama natjerao Đokovića u tri seta, Fognini je i u Indian Wellsu igrao dobro do trećeg seta koji je izgubio uz dva osvojena gema.

Novak Đoković (Srbija, 1) - Fabio Fognini (Italija) 6:0, 5:7, 6:2

"Imao sam vrlo težak posao na startu turnira. Fabio je igrao jako dobro do kraja drugog seta, ali za sve sam ja kriv. Kod 4:2 sam imao jako loš gem, napravio nekoliko neforsiranih pogrešaka i vratio ga u meč. Uzeo je set i u trećem smo odigrali nekoliko tijesnih gemova stoga sam sretan što sam uspio proći dalje", rekao je Đoković.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.