Đoković: Veliko razočarenje

Olimpijske igre: Novak Đoković nije uspio doći do finala olimpijskog turnira i borbe za zlatnu medalju. Ipak, Novaku ostaje borba za bronzanu medalju, koju je osvojio i na Olimpijskim igrama u Pekingu 2008. godine.  U jučerašnjem polufinalu, Đokovića je savladao domaći teniser, Andy Murray.

Đoković je priznao da mu je ovaj poraz teško pao, kao i da osjeća veliko razočarenje zbog toga. Ipak, obećao je da će  dati sve od sebe da pronađe motivaciju za meč za bronzu.

"Osjećam veliko razočaranje, tu nema dileme. Vjerovao sam u pobjedu, ulog je bio veliki - finale i sigurna medalja za Srbiju. Nisam uspio, iako sam bio blizu, igrao sam dobro, ali on je bio bolji u odlučujućim trenucima", rekao je Đoković u Londonu.

Kao presudni momenat na meču Đoković je izdvojio promašaj na brejk lopti za 6:5 u drugom setu.

"Imao sam dosta prilika za brejk, ali Andy je sajno servirao i u 90% nisam ni imao šansu. Presudio je moj promašaj na 5:5, posle njegovog dropšota izašao sam na mrežu, ali on me je, nažalost, pročitao. Ostaje veliki žal za propuštenim prilikama, ali šta je tu je, nije mi ni prvi, ni posljednji poraz, moram da se saberem i nastavim dalje", istakao je Đoković.

On je dodao da će u meču za treće mesto protiv Argentinca Juana Martina Del Potra pokušati da iskoristi iskustvo iz Pekinga, kada je u polufinalu protiv Rafaela Nadala takođe doživio bolan poraz.

"Iskustvo iz Pekinga može da posluži, sada sam još pod utiskom ovog poraza, ali pokušaću da pronađem snagu i motivaciju da donesem bronzanu medalju za zemlju. To će sigurno biti dovoljna motivacija i za mene i za Del Potra, kome su ovo prve Igre".

Na kraju, Đoković je apsotrofirao faktor publike, pogotovo u odlučujućim trenucima meča.

"Pomoć pubilike je uvijk značajna, očekivao sam da će biti tako. Većina je bila na njegovoj strani i on je to znao da iskoristi. Ispostavilo se da je u tim odlučujućim trenucima vjerovatno publika i presudila", zaključio je Đoković.

Đoković će u nedjelju igrati meč za treće mjesto sa Del Potrom, a za zlatnu medalju boriće se Roger Federer i Andy Murray.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.