Federer, Đoković, Murray, Del Potro žele Nadalu brz oporavak

Rafael Nadal je, nakon što je otkazao učešće na US Openu, zabrinuo najveće rivale. Treći teniser sveta zbog problema sa kolenima ne igra još od eliminacije u drugom kolu Vimbldona. Nadala poslednjih nekoliko godina često muče povrede kolena, a španski mediji su pisali da su ga lekari u nekoliko navrata upozoravali na moguće ozbiljne zdravstvene probleme.

Novak Đoković kaže da tenis mnogo gubi zbog odsustva Nadala sa terena.

- Nadal je veliki borac, poznajem ga na terenu, ali i van njega i siguran sam da bi učestvovao na Ju Es openu da je spreman. Ćinjenica je da će tenis dosta izgubiti Rafinim odsustvom, ali svi ostali vrhunski igrači će biti u Njujorku, pa nas očekuje jak turnir - rekao je Novak.

Prvi teniser sveta Rodžer Federer kaže da nije iznenađen odlukom velikom rivala.

- Očekivao sam ovakvu odluku, jer sam se čuo sa Nadalom i rekao mi je da situacija nije sjajna. Međutim, nadao sam se da do toga neće doći - rekao je Švajcarac.

Federer nije siguran da će Španac da se vrati na teren do kraja sezone.

- On se povredio na Vimbldonu i da povreda nije bila suviše ozbiljna imao bi vremena da je zaleči do turnira u Njujorku. Da nije toliko loše čekao bi do poslednjeg momenta sa odlukom. Ne znam da li će se vratiti do kraja sezone, nadam se da hoće, jer bi to u suprotnom bio veliki udarac za tenis - istakao je Federer.

Andy Murray veruje da će se Nadal vratiti još jači.

- Žao mi je Nadala. Mi smo dobri prijatelji. Znam da je imao problema sa kolenima u prošlosti, nadam se da će se brzo oporaviti i ponovo igrati na vrhunskom nivou - pružio je Britanac podršku Nadalu.

Špancu je brz oporavak poželeo i Huan Martin del Porto.

- Poznajem Rafu, on je veliki borac. Siguran sam da će dati sve od sebe da se što pre vrati i tada može da bude opasan za sve tenisere. Želim mu brz oporavak - rekao je Argentinac.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.