Đoković: Odsustvo Rafe veliki je gubitak za tenis

US Open 2012: Novak Đoković izjavio je da mu je veoma žao zbog povrede Španca Rafaela Nadala, rekavši da je njegovo odsustvo sa terena u prethodnim nedeljama veliki gubitak za tenis.

Nadala nije bilo na Olimpijskim igrama u Londonu, kao ni na turnirima Masters serije u Torontu u Sinsinatiju, a propustiće i predstojeći US Open, poslednji gren slem u sezoni koji startuje u ponedeljak.

- Žao mi je Rafe. Njegovo odsustvo je veliki gubitak za tenis. On je veoma uspešan i cenjen sportista širom planete. Želim mu što brži oporavak - rekao je Đoković.

On je dodao da se razočarao kao sportista kada je čuo za doping američkog bicikliste Lensa Armstronga, kojem preti oduzimanje svih sedam titula sa Tur de Fransa.

- Razočarao sam se kao sportista, jer mi smo uzori mnogim mladim ljudima na svetu. Svi mi želimo da imamo čist sport, a ja sam srećan što u tenisu nema dopinga. Trudimo se da zadržimo tradiciju i zaštitimo integritet našeg sporta.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.