US Open: Raonić i Roddick sigurni, poraz Štepaneka

US Open 2012: Iako je puno griješio, Nicolas Almagro je uspio u četiri seta nadigrati Radeka Štepaneka sa 6:4, 6:7(5), 6:3, 6:4. Čak 58 neforsiranih pogrešaka, 20 više od protivnika, nisu zaustavile Almagra koji je odigrao tri dobra seta što je bilo dovoljno za pobjedu. Drugi set je pripao Štepaneku u 13. igri, no mogao je Španjolac uzeti i taj set. Kod 5:4 je servirao za set, a kod istog rezultata u tie-breaku je imao dva servisa. Kada to nije iskoristio, uzeo je treći i četvrti set u kojem je bio posebno dobar i jakim forhendima je razbio obranu Štepaneka.

Milos Raonic je uz čak 30 aseva i 15 dvostrukih servis pogrešaka stigao do pobjede u pet setova protiv Kolumbijca Santiaga Giralda. Raonic je dosta griješio, s osnovne linije je previše lopti poslao van terena, ali je ipak uspio doći do pobjede. "Sretan sam što sam se uspio vratiti iz neugodnih 2-1. Ono što me veseli je da sam bio psihički čvrst i uspio pronaći put do pobjede. Sve ostalo moram popraviti uoči drugog kola jer neću dobro proći.", iskreno je prokomentirao Raonic.

Lagan posao na startu turnira imao je Andy Roddick kojem je ždrijeb donio kvalifikanta Rhynea Williamsa. Roddick je za pobjedu trebao manje od dva sata, odigrao je vrlo dobar meč i slavio je očekivano 6:3, 6:4, 6:4. U pobjedu je ugradio 20 aseva, a protivnik je imao tek dvije neiskorištene break prilike. Rhyne Williams je prošle godine izgubio u finalu NCAA prvenstva, a na US Open je došao s pozivnicom organizatora za nastup u kvalifikacijama. Iskoristio ju je na najbolji način i ušao u glavni turnir.

"Bio sam užasnut ispočetka. Igrao sam protiv Andyja Roddicka i samo sam se molio da me ne izrešeta servisom. No vrlo brzo sam se smirio, rekao sam si da je ovo moj dan, igram pred prepunim stadionom i neka budem sretan. Mislim da mogu biti sretan", rekao je nakon meča Williams.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.