Roddick: US Open je moj posljednji turnir

US Open 2012: Bivši svjetski broj jedan i igrač koji je osvojio US Open 2003. godine, Andy Roddick, odlazi u igračku mirovinu. Roddick je objavio svoj odlazak tijekom posljednjeg Grand Slam turnira.

"Odlučio sam da je ovo moj posljednji turnir u karijeri", izjavio je Roddick koji u petak navečer igra protiv mladog Australca Bernarda Tomica za ulazak u treće kolo.

Roddick je svjestan kako više nije na onoj najvišoj razini da može igrati ravnopravno protiv najboljih i smatra da je u tom slučaju bolje se povući nego polako rasipati ugled porazima na ATP Touru.

"Smatram da je sada pravo vrijeme za odlazak. Ostali igrači su sve bolji i sve teži protivnici za mene, a ja ne želim samo statirati na turnirima. U tom slučaju je bolje povući se na vrijeme", rekao je Roddick.

Roddick je nekada bio svjetski broj jedan, a u karijeri je osvojio jedan Grand Slam naslov i to u New Yorku 2003. godine pobjedom u finalu protiv Juana Carlosa Ferrera, dok je na ATP Touru ukupno osvojio 32 naslova.

U karijeri je još četiri puta došao do finala Grand Slam turnira i to triput u Wimbledonu (2004., 2005. i 2009. godine) i jednom na US Openu (2006. godine), a sva četiri puta ga je svladao Roger Federer. U posebnom sjećanju ostaje posljednje wimbledonsko finale u kojem je Federer bio bolji sa 16:14 u petom setu.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.