Federer zabrinut za Nadala

Prvi teniser sveta Rodžer Federer zabrinut je za dugogodišnjeg velikog rivala Rafaela Nadala, koji zbog povrede kolena, ne igra od Vimbldona. Španac je propustio Olimpijske igre, Toronto i Sinsinati, a još uvek nije siguran da će biti spreman za US Open.

- Ne mogu da verujem da ga na terenu nema tako dugo. Hteo sam da mu pišem, da ga pitam o čemu se radi. Nije bio u Londonu, mislio sam da ćemo se videti u Torontu, a on će propustiti i Sinsinati. Zaista sam iznenađen, jer mi nije jasno o čemu se radi. Na šljaci je igrao odlično, ali nismo imali vremena da popričamo na Vimbldonu, jer je ispao na startu turnira. Iznenađen sam njegovom povredom, dugo ga nema na terenu. Žao mi ga je, nadam se da će biti spreman za US Open - kazao je Švajcarac.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.