US Open: Tsonga i Berdych u drugom kolu

US Open 2012: Jo-Wilfried Tsonga dobro je otvorio nastup na US Openu. Petopostavljeni Francuz je bez većih problema svladao nekada vrlo dobrog Slovaka Karola Becka sa 6:3, 6:1, 7:6(2) ,koji nakon duge stanke nije niti sjena onog starog igrača. Nakon dva lagana seta, u trećem je Tsonga od samog početka bio u breaku zaostatka da bi na servisu za set Beck ostao bez poena i Tsonga u 13. igri uzima pobjedu.

"Mislim da sam igrao jako dobar tenis u prva dva seta, no na početku trećeg mi je malo popustila koncentracija. Da bih brzo dovršio meč, morao sam uložiti dodatan napor. Nije bilo lako, danas je bilo jako vruće, ali sam sretan što sam tako brzo prošao u drugo kolo", rekao je nakon meča Tsonga.

Šesti nositelj Tomaš Berdych je eliminirao talentiranog Belgijca Davida Goffina sa 7:5, 6:3, 6:3. Nije sve bilo baš tako glatko kako rezultat sugerira. Goffin se borio, imao je čak 18 break lopti, međutim nije uspio stvoriti više problema Berdychu koji se u nijednom od ova tri seta nije našao u minusu. U sva tri seta je Goffin bio taj koji je hvatao break zaostatka i na kraju je upisao očekivani poraz. Berdych ne igra u briljantnoj formi, međutim i ova igra mu je bila dovoljna za pobjedu protiv Goffina.

"Grand Slam ne može osvojiti svatko. U ovom trenutku samo trojica igrača su u krugu onih koji mogu do naslova. Vjerojatno smo u razdoblju njihove dominacije i tu možemo malo učiniti. Radim najbolje što znam i dajem sve od sebe kako bih jednog dana mogao reći da sam odigrao najbolje što sam mogao" rekao je Berdych.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.