US Open : Poraz Tsonge iznenađenje dana

US Open 2012: Jo-Wilfried Tsonga neugodno je iznenadio lošim nastupom protiv Slovaka Martina Kližana. Peti nositelj se oprostio porazom u četiri seta dok su se ostali nositelji u dosad završenim mečevima uspjeli na lakši ili teži način provući do trećeg kola.

Za iznenađenje dana pobrinuo se Slovak Martin Kližan koji je u četiri seta nadigrao Jo-Wilfrieda Tsongu. Tsonga nije igrao dobro, imao je dosta problema na servisu i Kližan je to iskoristio te upisao najveću pobjedu u karijeri. 6:4, 1:6, 6:1, 6:3 pokazuje kako je Slovak igrao odličan meč i posve nadigrao (izuzev drugog seta) daleko renomiranijeg Francuza.

"Nisam stroj. Ponekad sam umoran, ponekad ne. Ponekad sam u dobroj formi, ponekad ne. To je tenis, svaki tjedan moramo igrati, teško je stalno biti vrhunski. Danas sam bio potpuno van forme, nisam mogao udariti dovoljno snažno lopticu da bih izbacio protivnika iz ritma. Nemam objašnjenje zašto mi se to dogodilo, ali događa se. Moram puno trenirati, kada sam ljut onda se posvetim treningu, a sada je pravo vrijeme", govorio je nakon meča razočarani Tsonga.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.