Murray: Medalja za tim i državu

Olimpijske igre: Andy Murray je u polufinalnom meču u petak savladao Novaka Đokovića i obezbjedio najmanje srebrenu medalju na Olimpijskim igrama u Londonu.

"Atmosfera je bila nevjerojatna! Čudesno. Dao sam sve od sebe da osiguram medalju, za našu britansku ekipu, za našu zemlju, a tek onda za mene samog. Jako sam sretan i silno želim osvojiti zlatnu medalju. Podrška koju sam primio u zadnjih mjesec dana, nakon turnira u Wimbledonu, bila je izvanredna, to je ono što mi je baš trebalo", rekao je ushićeni Murray nakon meča.

U finalu se, tako, sastaju isti suparnici kao i mjesec dana ranije na turniru u Wimbledonu, Roger Federer i Andy Murray.

"Roger je ostvario veliku pobjedu u maratonskom meču protiv Del Potra. Obojica trenutno igramo odličan tenis. Moj cilj od početka Igara je bio osvajanje medalje, a sada ću pokušati odigrati veliku utakmicu i uzeti zlato", zaključio je Murray.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.