Đoković: Igra mi je bila sjajna od početka do kraja

US Open 2012: Posle odličnog starta odbrane titule na US openu, na kome je u prvom kolu deklasirao Italijana Paola Lorencija sa 6:1, 6:0, 6:1, Novak Đoković se osvrnuo i na izjavu predsednika Olimpijskog komiteta Srbije Vlade Divca da je "testerom sekao rekete" posle poraza od Huana Martina del Potra u borbi za olimpijsku bronzu u Londonu.

Iako je Divac potom istakao da je izraz "upotrebio kao metaforu", novinare u Njujorku je zanimalo kakav je Novakov stav o toj situaciji, a on je izneo zanimljivo mišljenje.

"Vlade Divac je predsednik našeg Olimpijskog komiteta i to su bile njegove reči. On je moj prijatelj i sa njim sam razgovarao odmah posle tog intervuja. (Što se sečenja reketa testerom tiče) Nikada ne bih uradio tako nešto. Nemam razlog za tako nešto. Teniser sam sa mnogo emocija, pokazujem ih, pokušavam da se usredsredim na one pozitivne. Ali, čim zakoračim na teren, imam (oko sebe) sjajan tim ljudi. Svi oni takođe vole ovaj sport, a i rekete, baš kao i ja. Dakle, nemam nikakav razlog da se ponašam divlje ili sečem rekete... A i to bi potrajalo. Nemam dovoljno vremena za tako nešto", rekao je očigledno raspoloženi Đoković.

A Nole je i imao razloga da bude zadovoljan. Osvojio je 79 od 114 odigranih poena protiv Italijana, koji je ostvario tek deset direktnih poena, naspram 32 Đokovićeva.

"Probao sam da analiziram moju igru (posle meča), a igra mi je bila sjajna od početka do kraja. Važno je biti i 'ekonomičan' sa vremenom koje provedem na terenu, bez ikakvog potcenjivanja protivnika. Igrao sam zaista skoncentrisano, pokušavao i da izlazim na mrežu. Sve u svemu, bilo je sjano", rekao je Đoković.

Lorenci je, sa druge strane, imao zamerke. Uglavnom na vetar.

"Mnogo je duvao vetar, imao sam probleme sa tim. Nisam mogao da uživam na terenu. Naravno, ne mislim da bih imao više šansi protiv Đokovića i da uopšte nije bilo vetra. Ali, bar bih se više zabavljao. A protiv Novaka je teško osvojiti poene. Izlazio sam napred, on je slao loptice pokraj mene. Kada sam pokušavao da se branim sa osnovne linije, on je retko promašivao. Uzvraćao je na svaki udarac. Nikako mi ni je išlo, a kada su njega počeli da služe i direktnih poeni, moji problemi su se samo uvećali", iskren je bio italijanski teniser.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.