Federer: Sretan sam, zaslušio sam svoje srebro

Roger Federer nije djelovao pretjerano razočarano, bez obzira što je ostao bez glavne nagrade na Olimpijdkim igrama.

"Poslije pobjede u prvom kolu navrle su mi suze na oči, skoro sam se slomio. No, toliko mi znači olimpijsko natjecanje, a bio sam vrlo blizu poraza. Možda upravo zbog tog pražnjenja nakon prvog kola i polufinala nisam mogao zaigrati najbolje što mogu" reakoa je Federer nakon finalnog meča.

"Mislim da sam napravio najviše što mogu. Murray je u finalu bio osjetno bolji, ali iza mene je sjajan mjesec u kojemu sam osvojio Wimbledon, ponovno postao svjetski igrač broj jedan te uzeo olimpijsko srebro. Nemojte me žaliti, iskreno sam ponosan što sam uzeo ovu medalju".

"Odigrao sam emotivni turnir, mogao sam izgubiti već u prvom kolu od Falle. Isto tako, mogao sam izgubiti od Del Potra. Sretan sam, zaslužio sam svoje srebro", zaključio je Federer.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.