Murray: Mnogo sam finala izgubio i to me boljelo

Premda nije uspio Britancima donijeti Wimbledon, Andy Murray donio im je zlatnu olimpijsku medalju. U finalu muškog turnira pobijedio je Švicarca Rogera Federera u tri seta. Štoviše, Federeru je prepustio tek sedam gemova.

"U svojoj sam karijeri već gubio neka neizvjesna finala i to me boljelo. Mislim da su olimpijski teniski turniri sve bolji, stoga je ovo najveća pobjeda mog života", poručio je novi olimpijski pobjednik.

"Nikada neću zaboraviti ovo slavlje. Mislim da sada bolje rješavam situacije na terenu, ugodnije se osjećam. Publika mi je pomogla, pogotovo na posljednjim servisima, kada sam se oslonio upravo na njih", dodao je.

Murray je priznao da je na početku meča bilo i nervoze, no to je brzo prošlo: "Cijeli je tjedan bio nevjerojatan, uživao sam. Osjetio sam tremu, ali samo u uvodnim minutama susreta".

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.