Federer: "S Tsongom je uvjek komplikovano"

Posle pobede nad Žo-Vilfredom Tsongom u prvom kolu Mastersa u Londonu, Rodžer Federer izjavio je da je Francuz uvek težak protivnik.

“Protiv njega je jako komplikovano ući u bilo kakav ritam sa osnovne linije jer on tako dobro rešava poene kombinacijom ‘jedan-dva’, što je dokazao i protiv mene na Vimbldonu. Zbog toga je protiv njega ponekad naročito teško riternirati. Ove godine pokušavao sam brojne opcije riternom – nekada ofanzivnije, nekada normalnije…”

Federer je bio bolji od Conge sa 6:2, 2:6, 6:4 za 88 minuta igre.

“Mislim da sam u prvom setu igrao dobro, čak je i u drugom sve bilo u redu, ali on je servirao sve bolje kako je meč odmicao. Kada je napravio prednost u drugom setu, počeo je slobodnije da udara lopticu i postao je opasniji. Sa druge strane, ja sam jedino želeo da ostanem miran i da sačeka svoje prilike kada on ne servira tako dobro”.

Francuski teniser nije bio zadovoljan posle meča, ali rekao je da će nastaviti da se bori.

“U prvom setu nisam pogodio teren nijednom i to je to. Onda sam počeo da igram bolje i mislim da je Rodžer bio malo iznenađen jer sam u prvom setu igrao vrlo loše. Zatim sam igrao korektno. Uvek je bolje početi pobedom, ali još sam na turniru i daću sve od sebe u narednom meču”.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.