ATP London: Murray se povlaći s turnira?

Treći teniser sveta Andy Murray izjavio je posle poraza od Davida Ferera na startu Mastersa u Londonu da će se možda povući sa turnira.
"Imam povredu prepona i to mi odmaže. Povredio sam se na treningu i ne osećam se najbolje na terenu. Videćemo kako će se situacija razvijati, pa ću u utorak doneti odluku. U drugom setu sam bio ravnodušan, ne znam da li je povreda uticala na to”, izjavio je Mari.

“Uprkos svemu, imao sam šanse da pobedim, naročito u drugom setu. Imao sam brejk prednosti u oba, tako da je poraz razočaravajući”, dodao je Mari.

Škot kaže da, ukoliko ne odustane, još ništa nije izgubljeno.

“To je prednost ‘raund-robin’ formata takmičenja, možete da prođete dalje i sa porazom. U protekle dve godine imao sam po dve pobede – jednom sam prošao, drugi put nisam. Nekada može da se prođe čak i sa samo jednom pobedom, tako da još imam šansu”.

Ukoliko se Mari povuče sa turnira, umesto njega će zaigrati Janko Tipsarević.

David Ferer rekao je da je veoma srećan i dodao je:

“Pobedio sam Endija na njegovom terenu, što nije lako. Igrao sam dobro ceo meč u kontinuitetu, mada sam možda bio malo bolji u prvom. Drago mi je što sam pobedio u dva seta zbog konačnog plasmana. Potrebna mi je još jedna pobeda za plasman u polufinale. Ovaj turnir je veoma poseban i veoma važan”.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.