Ferrer: " Ispunio sam svoje ciljeve"

Španski teniser David Ferer izjavio je pred svoj prvi meč na Mastersu u Londonu da je ove sezone ispunio sopstvene ambicije.
“Cilj mi je bio da ostanem u Top 10 ove godine. Sada sam peti na svetu, bio mi je cilj da igram ovaj turnir i daću svoj maksimum. Ne znam kolike su mi šanse da se nađem u polufinalu, ali koncentrisan sam na meč sa Endijem Marijem”, izjavio je 29-godišnji Ferer.

“Mislim da sam ove sezone igrao svoj najbolji tenis. Teško je proceniti zašto sam konzistentniji nego ranije, ali mislim da je to stvar iskustva. Svakog dana napredujem i osećam se fizički spremnije”, dodao je Španac.

Ferer je 2007. u Šangaju igrao u finalu Mastersa, ali je izgubio od Federera posle pobeda nad Đokovićem, Nadalom, Gaskeom i Rodikom.

“Bilo je to divno iskustvo, imam veoma lepe uspomene sa tog turnira, ali prošlo je četiri godine i ovo je sasvim drugačiji turnir”.

Duel između Endija Marija i Davida Ferera na programu je u ponedeljak od 15 sati.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.