Federer: " Protiv Rafe bilo je sve onako kako sam zamislio"

Rodžer Federer izjavio je posle ubedljive pobede nad Rafaelom Nadalom u drugom kolu Mastersa (6:3, 6:0) da je učinio sve onako kako je zamislio.

“Odigrao sam sjajan meč od početka do kraja. Uspeo sam da uradim ono čemu sam se nadao – dominirao sam sa osnovne linije, igrao blizu osnovne linije, dobro sam servirao i oduzimao mu vreme da se namesti na udarac. To mi nije uvek uspevalo ranije”, izjavio je Federer.

“Oduvek sam znao da mogu da pobedim Rafu. Nekada je to teško učiniti jer se i on pita kako će mečevi teći. Što je brži teren, moje šanse su veće. Možda Rafa danas nije igrao na svom nivou, ali na terenima u dvorani sve se dešava tako brzo, kao što smo i videli na kraju. Za mene je bilo uzbudljivo igrati ovaj meč”, dodao je četvrti teniser sveta.

Federer je sa dva trijumfa obezbedio plasman u polufinale Mastersa, a u poslednjem kolu igra sa Mardijem Fišom.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.