Tipsarević" Žao mi je Endija ali sam sretan zbog prilike"

Janko Tipsarević učestvovaće na završnom turniru ove sezone umesto Endija Mareja koji se povukao zbog povrede. Deveti teniser sveta je istakao da se spremao da iskoristi šansu ako mu se ukaže.

"Žao mi je Endija, ali sam sa druge strane srećan što ću biti deo završnog turnira i nadam se da ću dati sve od sebe. Imam sam osećaj da ću igrati ove nedelje. Jedini način na koji sam mogao da se pripremam, bio je da održim neophodnu psihičku oštrinu", poručio je Janko nakon što je saznao da se priključuje Novaku Đokoviću, Davidu Fereru i Tomašu Berdihu u grupi A.

Tipsarević je kao deveti igrač na ATP listi čekao da zauzme mesto ukoliko neko odustane sa turnira u Londonu i to se desilo nakon što se Marej povukao zbog povrede prepona.

Ukoliko još neko pre vremena završi takmičenje u engleskoj prestonici, to mesto će pripasti Špancu Nikolasu Almagru.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.