Fish: "Presretan sam što sam ovde "

Posle poraza od Rafaela Nadala na startu završnog Mastersa sezone u Londonu, Amerikanac Mardi Fiš nije bio mnogo razočaran.
Fiš se u Londonu vratio na teren posle problema sa povredom i zato ističe da je veoma srećan što je uopšte u glavnom gradu Velike Britanije.

“Presrećan sam što sam ovde i što sam deo ovog finala sezone”, rekao je Fiš.

“Nisam igrao dobro. Jasno je da sam se osetio komotnije kada sam već završio prvi set, tako da sam kasno počeo da igram. Bilo mi je potrebno vreme da se naviknem na celu atmoferu, koja je fantastična za tenis. Uslovi su apsolutno fantastični, ali mi je u prvih 20 minuta sve bilo čudno”, dodao je Fiš.

Nadal je do trijumfa nad Fišom došao sa 6:2, 3:6, 7:6, a Amerikanca u narednom kolu očekuje duel sa Žo-Vilfredom Congom, koji je takođe na startu doživeo poraz, od Rodžera Federera sa 6:2, 2:6, 6:4.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.