Đoković: " Moram bolje"

Novak Đoković je na putu do pobede nad Tomašom Berdihom od 3:6, 6:3, 7:6(3) u prvom kolu završnog Mastersa morao da spase i jednu meč loptu do koje je stigao Čeh, pa i ne čudi što je posle trijumfa istakao da je neophodno da podigne nivo svojih nastupa ako želi da ostvari svoj cilj i podigne trofej u Londonu.

“Ovo je bio verovatno moj najteži meč od US opena. Mislim, nisam baš mnogo zadovoljan svojom igrom. Svestan sam da to nije bila moja vrhunska partija. Ali, na kraju, pobeda je ipak pobeda”, započeo je Đoković svoju analizu meča sa Berdihom.

Čeh je u odlučujućem setu imao meč loptu pri vođstvu od 6:5, a nakon što je njegov forhend poslao lopticu u mrežu počeo je Đokovićev juriš ka trijumfu.

“Znao sam vrlo dobro da je moj rival nepredvidiv, da ima snažan udarac i odličan servis. Ako mu krene, ako udara lopticu dobro, onda je teško nadmetati se sa njim. To se upravo i desilo. Tomaš je imao inicijativu, i to priličnu, a naročito se to odnosilo na gemove u kojima sam servirao. Na svaki moj drugi servis on je ‘grizao’, a ja sam se povlačio. Bio sam previše pasivan. Na papiru sam ja bio favorit, ali su su šanse, manje ili više, bile podjednake ovoga puta jer ja ne igram najbolje što mogu možda mesec i po dana”, priznaje Đoković posle 70. pobede u sezoni.

Najboljeg tenisera sveta u sredu čeka meč sa Davidom Fererom, koji je u prvom kolu pobedio ljubimca domaće publike Endija Mareja sa 6:4, 7:5.

“Mnogo bih voleo da osvojim ovaj turnir. Bila bi to kruna svega onoga što sam uradio, bio bi to fantastičan način da se privede kraju najbolja sezona moje karijere. Ali, morao bih da malo podignem nivo svoje igre. Morao bih, kako bih uopšte imao šanse da idem do kraja”, kaže Novak.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.