Tipsarević: " Krivo mi je"

Deveti teniser sveta Janko Tipsarević poražen je od Čeha Tomaša Berdiha u svom prvom meču u okvriu drugog kola Mastersa u Londonu.
Srpski teniser je izjavio da je razočaran porazom, jer svoju dobru igru nije uspeo da kruniše pobedom.

"Jesam razočaran sam. Prvenstveno jer dobru igru nisam uspeo da krunišem pobedom. Što se meč lopte tiče nije mi toliko krivo. Odigrao sam hrabro, dobio sam kratku loptu, izašao na volej i jednostavno nije ušlo", opisao je Tipsarević situaciji kada je imao meč loptu.

"Krivo mi je zbog prve duple servis greške na meču kod rezultata 6:6, kada sam totalno požurio i što sam vratio Berdiha u meč. Počeo sam jako dobro, jako agresivno, stajao blizu osnovne linije, diktirao tempo i u jednom trenutku se bez ikakvog razloga povukao dva metra iza osnovne linije što je njemu dalo više vremena", dodao je Tipsarević.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.