Davis Cup: Čilić na klupi želi Ivaniševića

Hrvatski tenisač Marin Čilić potvrdio je riječi bivšeg izbornika Gorana Prpića. Igrači su sami zatražili novog izbornika, Gorana Ivaniševića.
Goran Prpić nedavno je u priopćenju za javnost objasnio okolnosti svog odlaska s dužnosti izbornika hrvatske teniske reprezentacije. Prema njegovim riječima, time je ispoštovao želju svojih igrača.

To je potvrdio i Marin Čilić za HTV: "Igrači su se sastali u Vukovaru, razgovarali o situaciji i zaključili kako ugođaj u reprezentaciji nije najbolji i kako nam treba osvježenje".

"Nije mi bilo ugodno, ali ja sam kao prvi igrač reprezentacije to prenio izborniku. Žao mi je što sam to učinio telefonski, no bilo je na dobrobit reprezentacije i igrača", izjavio je Marin Čilić.

Tom je prigodom jasno istaknuo da igrači na čelu reprezentacije žele Gorana Ivaniševića te vjeruju kako će njihova želja biti ispunjena.

"Na klupi želimo Ivaniševića i očekujemo da se Hrvatski teniski savez s njim i dogovori", poručio je.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.