Nadal: " Zadovoljan sam sezonom"

Španski teniser Rafael Nadal rekao je da je zadovoljan sezonom, iako je tokom cele bio u senci Novaka Đokovića.
Nadal je ove sezone izgubio prvo mesto na svetu i osvojio je samo jedan Gren slem, a uz to je i doživeo šest poraza od Đokovića, svaki put u finalu.

“Sezona je skoro gotova i zadovoljan sam njom. Završio sam je kao drugi na svetu, osvojio sam jedan Gren slem i igrao sam u tri finala na najvećim turnirima. To je veoma pozitivno. Nisam toliko arogantan da mislim da ovo nije bila dobra sezona sa takvim rezultatima”, rekao je Nadal.

Sezona, ipak, još uvek nije gotova jer se od nedelje u Londonu igra Masters kup. Nadal nije igrao još od Mastersa u Šangaju, kada je poražen u trećem kolu, a na završnom turniru sezone protivnici u grupi biće mu Rodžer Federer, Žo-Vilfred Conga i Mardi Fiš.

Nadala, takođe, očekuje i finale Dejvis kupa, u kojem Španija u Sevilji od 2. do 4. decembra dočekuje Argentinu.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.