Tsonga: " Odigrao sam baš dobar meč"

Žo-Vilfred Tsonga je pobedom nad Rafaelom Nadalom izborio učešće u polufinalu na Mastersu u Londonu, dok je Španac drugim porazom u "O2" areni završio takmičenje u engleskoj prestonici. Francuski teniser smatra da je ključ pobede bio u agresivnoj igri.

"Odigrao sam baš dobar meč. Bilo je teško u drugom setu, ali sam se vratio u trećem i zaista sam odigrao neverovatan meč. Igrao sam agresivno, imao sam visok procenat vinera i dosta sam ga pritiskao. Ne znam da li je on igrao dobro, ali je pokušavao da se vrati, što šampioni uvek i čine", istakao je Tsonga.

Francuski teniser se sa druge pozicije iz grupe B, uz Rodžera Federera, plasirao u polufinale poslednjeg turnira u sezoni.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.