Nadal: " Rezultat je realan, Roger je igrao predobro"

Rafael Nadal je osvojio samo tri gema u meču sa Rodžerom Federerom na završnom Mastersu u Londonu, no posle 6:3, 6:0 u drugom kolu Španac ne pomišlja na odustajanje od najviših ambicija.

“Rezultat je realan, Rodžer je ovoga puta igrao previše dobro za mene. Kada igrate protiv ovakvog Federera, jedina šansa da ostanete u meču je da imate neke ‘jeftine’ poene kod svojih servisa, jer je on na ovoj brzoj podlozi stvarno na vrhunskom nivou. A ja takve poene ovoga puta nisam imao”, rekao je Nadal.

Rafa je dodao da i dalje želi da nastupi u završnici, a da bi se to desilo neophodan mu je trijumf nad Congom.

“Nije ovo trenutak da kažem ‘zbogom’. Nije ovo trenutak u kome treba da klonem duhom. Ovo je trenutak u kome treba nastaviti, treba se boriti, do kraja. Još uvek sam na turniru, još uvek imam šansu da dođem do polufinala, a za to mi je potrebna pobeda u narednom meču. Dakle, ovo je onaj momenat u kome pozitivnim pristupom treba nastaviti sa borbom, ali i moment u kome ipak treba priznati da kada Federer igra kao sada - onda je bolji od mene”, rekao je Nadal.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.