Nadal: " Ova godina je bila teška za mene"

Drugi reket sveta Rafael Nadal najavio je da će sledeće sezone morati vrednije da radi pošto je ovu završio već u grupnoj fazi na završnom Mastersu u Londonu.
Nadal je na startu turnira u Londonu pobedio Mardija Fiša, ali je potom izgubio od Rodžera Federera, da bi ga na kraju Žo-Vilfred Conga eliminisao.

“Ovakav kraj godine nije bio lak za mene i teško mi je da to prihvatim. Ali, u isto vreme, dao mi je priliku da shvatim kakvi su mi ciljevi za početak naredne sezone. Ova godina je bila veoma teška za mene, bila je pozitivna u nekim trenucima, ali je bilo više onih teških. Moram da prihvatim sve šta se desilo i potrebno mi je vremena da razmislim”, naglasio je Nadal.

Dok je sezona što se tiče ATP tura za Nadala gotova, igrački ipak još uvek nije jer ga sledećeg vikenda očekuje finale Dejvis kupa sa selekcijom Argentine u Sevilji. Posle toga Španac odmah počinje pripreme za narednu sezonu.

“Znam da je jedini način da promenim situaciju u svoju korist još više rada, da mislim više o tenisu, da radim sve kako treba kako na terenu, tako i van njega. I to ću pokušati da radim sledećeg meseca i onda sledećih 12 meseci 2012. godine. To je jedino što mogu”, naglasio je Nadal, “Moj san je da 2012. godinu započnem u dobrim uslovima, da dobro treniram i uradim sve što je u mojoj moći da početak sezone bude savršen. Imaću šansu da se i sledeće godine borim za titule na najvećim turnirima. Znam to, motivacija je tu, a ako to ne bude dovoljno, bar ću biti zadovoljan sobom”.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.