Berdih: " Razočaran sam, imao sam meč loptu"

Posle poraza od Novaka Đokovića na startu takmičenja na završnom Mastersu sezone u Londonu, Čeh Tomaš Berdih rekao je da je razočaran ishodom tog duela.

Berdih je vodio sa 1:0 u setovima protiv Đokovića, pre nego što se srpski teniser probudio, da bi potom imao i meč loptu, ali mu to nije bilo dovoljno da po drugi put u karijeri pobedi najboljeg igrača sveta.

“Razočaran sam. Imao sam meč poen, imao sam prednost jednog brejka u trećem setu i u tom trenutku sam uradio nešto što ne mogu sada da promenim. Verovatno bih isto pokušao da sam dobio još jednu priliku. Možda sam previše rizikovao. Ali, tako igram, a to je bila moja šansa da dobijem meč”, rekao je Berdih.

S druge strane, Đoković je posle trijumfa sa 3:6, 6:3, 7:6, rekao da je Berdih bio taj koji je diktirao tempo u njihovom duelu.

Češki teniser istakao je da će se sada potruditi da se što bolje spremi za naredni meč koji ga očekuje, protiv domaćeg igrača Endija Marija, koji je u prvom kolu izgubio od Španca Davida Ferera.

“Ne znam šta pozitivno mogu da izvučem iz ovog meča. Ne znam, verovatno mogu nešto. Ali, prvo što moram da učinim je da ga zaboravim što pre i da se spremim za sredu”, istakao je Berdih.

Mari je posle poraza od Ferera najavio mogućnost da se povuče sa turnira, a u tom slučaju bi ga zamenio Janko Tipsarević.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.