ATP London: Zašto je Nadal napustio teren usred meča?

Rafael Nadal, španski teniser, uz dosta peripetija je došao do pobede na otvaranju Masters kupa u Londonu.
Španac je pri vođstvu od 2:0 u trećem setu morao u toalet, jer je imao stomačnih problema. Zbog toga je hitno napustio teren.

- Ne znam šta je to bilo. Jeo sam samo neke testenine pre meča. Za ručak sam jeo testenine i lososa u hotelu. Ništa neobično. Ali, tokom meča, počeo sam da osećam nešto tokom drugog seta. Stvari su se drastično pogoršale u trećem. Pitao sam sudiju da li mogu posle trećeg gema u toalet, on me je pustio odmah, iako je na redu bio neparni gem - objasnio je Nadal.

Kao što se može videti na snimku, Mardi Fiš se prilično smorio dok je čekao Rafu da se vrati iz toaleta, mada mu je pauza dobrodošla, jer je vezao tri gema za redom, ali je na kraju ipak izgubio.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.