ATP Sydney: Del Potro se žalio nakon poraza od Bagdatisa

Huan Martin del Potro žalio se glavom sudiji u porazu od Markosa Bagdatisa u četvrtfinalu ATP turnira u Sydneyu.
Ono što je smetalo Argentincu je glasno navijanje sa tribina za kiparskog tenisera koji je slavio sa 7:6, 6.4.

Argentinac je na kraju prvog seta proveo tri minute u razgovoru sa glavnim sudijom Fergusom Marfijem. Posebno su mu smetali povici na set lopti, međutim, nakon poraza nije krivio publiku.

"Nemam pojma gde je Kipar, niti da li je blizu Australije, ali je činjenica da jako puno gledalaca ovde uvek dolazi da podrži Markosa. Ponekad je vrlo teško igrati pod takvim pritiskom iz publike, ali ja inače volim takvu atmosferu. Ovaj put ni jedan poen nisam izgubio zbog ponašanja publike, dok je Markos igrao vrlo nadahnuto i motivisano", rekao je Argentinac.

Finalista turnira iz 2006. godine se nakon meča takođe osvrnuo na navijanje.

"Ne vidim u tome nikakav problem. Jedini put kada je neko prešao granicu je bila situacija kod set lopte kada sam i ja izgubio koncentraciju jer je neko vikao u publici, a ja sam imao sreće da osvojim taj poen", rekao je Bagdatis i dodao jednu zanimljivost iz svoje karijere.

"Igrao sam protiv Andrea Agasija na njegovom poslednjem US Openu pred 23 hiljade njegovih navijača i niko me nije pitao kako sam se osećao, ali ni ja se nisam žalio", zaključio je Kipranin.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.