Azarenka: "Posle drugog seta činilo se da sam nemoćna protiv Kim"

Viktorija Azarenka stigla je do svog prvog Gren slem finala u singlu, a posle meča je izjavila da je mentalna snaga u trećem setu bila presudna.
Azarenka je sa 6:4, 1:6, 6:3 pobedila Belgijanku Kim Kljasters u polufinalu Australijan opena.

"Posle drugog seta činilo se da sam nemoćna protiv Kim, ali sam opet zaigrala ofanzivno kao u prvom setu. Uzimala sam svoje poene i stigla do pobede. Možda ste mislili da sam psihički slučaj, ali da ponosna sam na svoju mentalnu snagu", kroz smeh je rekla Beloruskinja.

Azarenka je slikovito opisala kako se osećala u poslednjem gemu na meču.

"U poslednjem gemu sam mislila da su mi ruke teške 200 kilograma, a telo jednu tonu. Ali taj osećaj na kraju, kada sam shvatila da sam pobedila, htela sam samo da plačem", rekla je prva finalistkinja Australijan opena.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.