Nadal: "Igrati protiv Rodžera je čast"

Nakon plasman u finala Australian Opena i još jedne pobjede nad Rogerom Federerom , Rafael Nadal nakon meča koji je trajao tri sata i 42 minuta obilovao je uzbuđenjima, a Španac, koji zamalo nije zaigrao na turniru zbog povrede desnog kolena, nije skrivao oduševljenje.

"Da mi je neko rekao da ću biti ovde pre dve nedelje, ne bih mu verovao. Novo finale Australijen opena je ostvarenje sna", rekao je Maljorčanin posle 18. pobede nad Švajcarcem.

Ipak, desetostruki Gren slem šampion ponovo nije propustio priliku da udeli komplimente najvećim rivalima, Federeru i Đokoviću.

"Igrati protiv Rodžera je čast. Bio je ovo fantastičan i težak meč", rekao je Nadal.

Na pitanje šta mu je prolazilo kroz glavu u taj-brejku trećeg seta, kada je od prednosti 6:1 "spao" na 6:5 i jedinu preostalu set loptu, Španac se nasmejao.

"'Molim te, uđi', samo to sam pomislio. U tom trenutku sam bio izuzetno nervozan, propustio sam četiri set lopte, pa još protiv najvećeg u istoriji", dodao je.

Maljorčanin je prokomentarisao i predstojeće polufinale između Novaka Đokovića i Endija Marija.

"Mislim da obojica igraju fantastično. Novak ima odličnu sezonu iza sebe i na turnir stiže kao osvajač prethodna dva Slema. Ima savršene udarce, ne pravi greške i ništa ne propušta, u vrhunskoj je formi. Posebno je dobro igrao protiv Davida Ferera, a Ferer je opasan igrač, tako da verujem da je Novak savršeno spreman. Moj savet za Endija? Moraće da igra mnogo agresivnije, ako misli da pobedi Novaka, ali moj savet verovatno nije toliko dobar, čim sam izgubio na poslednjih šest mečeva protiv Novaka", zaključio je Nadal kroz smeh.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.