Rafael Nadal: "Nisam imao nikakvih problema sa koljenom danas"

Rafael Nadal bio je izuzetno zadovoljan nakon plasmana u treće kolo Australian Opena i pobjedom nad Tomijem Hasom, nekada drugim teniserom svijeta.

"Bio sam veoma zadovoljan kako sam započeo meč, naročito prvih sedam gemova kako sam odigrao. Has je sjajan igrač i svaka pobjeda protiv njega je teško ostvarena", rekao je Nadal na početku konferencije za štampu.

Španac tvrdi da je sve u redu sa kolenom koje ga je ozbiljno zabolelo pred početak Australijan opena.

"Nisam imao nikakvih problema sa koljenom danas. Veoma sam zadovoljan kako radim trenutno i dobro sam se spremio za Australijan open. Pobjedio sam u prva dva meča bez izgubljenog seta i nadam se da ću to uspeti da ponovim i u slijedećem kolu, iako znam da me čeka težak zadatak.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.