Đoković:"Najveća pobjeda u karijeri"

Australian Open 2012: Nakon pobjede nad Rafaelom Nadalom u sada već epskom meču koji je trajao skoro šest sati Novak Đoković je na pres konferenciji izjavio da mu je to najveća pobjeda u karijeri.

„O, da. Trenutno – da. Verovatno je tu i pobjeda na Vimbldonu jer je to turnir koji sam oduvjek sanjao da osvojim. Ali ipak mislim da je ovaj trijumf na vrhu zbog činjenice da smo igrali skoro šest sati, to je nevjerovatno. Ovo je vjerovatno najduže finale u istoriji Grend slem turnira i rasplače me samo kada čujem tu činjenicu, stvarno“.

"Veoma sam ponosan što sam dio istorije i što sam dio elite – igrača koji su osvajali ovaj turnir nekoliko puta. Uvek sam veoma polasakan kada igram pred Rodom Lejverom i ostalim najvećim teniserima svih vremena, kao i pred 15 hiljada ljudi koji su ostali do pola dva ujutru“, dodao je Novak, koji je posle pet sati i 53 minuta borbe dobio Nadala.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.