Ana Ivanović: "Osećam se mnogo sigurnije"

Ana Ivanović je izgubila svega osam gemova u prva dva kola Australijan opena što se očigledno odrazilo i na samopouzdanje srpske teniserke koja Australijan open cilja kao početak povratka ka vrhu WTA liste.

Srpska teniserka je lako pobedila Mihaelu Krajiček u drugom kolu prvog grend slema - 6:2, 6:3.

"Sve se bolje osećam, lepo je pobeđivati i dobiti priliku da se nadmećete sa igračicama iz vrha. Uživam u Australiji, zabavljam se na terenu i na odličan način sam implementirala u igru ono što sam vežbala u predsezoni. Igram agresivno, loptice mi imaju više spina pa mogu da nateram protivnice na više trčanja", rekla je Ana.

Srpska teniserka je veoma zadovoljna napretkom u igri koji je ostvarila od početka saradnje sa Najdželom Sirsom, sa kojim je počela da sarađuje nakon završetka prošlogodišnjeg Vimbldona.

"Znam šta treba da uradim i osećam se mnogo sigurnije i staloženo. Ukoliko mi ne krene kako sam zamislila, mogu da odstupim od prvog plana i pronađem alternativno rešenje. Osećam se prijatno sarađujući sa ovim timom i to je najveća promena, to je mnogo uticalo na mene", zaključila je Ivanovićeva koju u Melburnu bodri i dečko Adam Skot.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.