Jelena Janković: "Ništa u Karolininoj igri me nije iznenadilo"

Jelena Janković porazom od Karoline Voznjacki (0:6, 5:7) završila je takmičenje na Australijen openu u osmini finala, a za to je okrivila svoju slabu igru u napadu i preveliki broj grešaka.

"Karolina je najbolji defanzivac na svetu, a ja nisam mogla da igram tako duge razmene udaraca. Zato sam uvek prva to prekidala i pravila toliko grešikla. Videla sam statistiku posle meča, imala sam 50 neiznuđenih grešaka, a ona 15. To je ogromna razlika", kaže Jelena.

Možda zvuči čudno, ali Jankovićeva je više napadala i imala je 26 vinera, dok je prva igračica sveta ostala na broju 12.

"Kada sam u prvom setu imala nekoliko prilika na 40:15 bila sam nervozna, pod stresom i to nisam iskoristila. Ali ništa u Karolininoj igri me nije iznenadilo, znala sam šta da očekujem. Odlična je sa osnovne linije i nije mi dala ništa da uradim, a ja sam posebno u prvom grešila i grešila - dodala je 13. nosilac.

Reprezntacija Srbije 4. i 5. februara gostuje Belgiji u Fed kupu, a kapiten našeg tima još ne zna da li će igrati u dvorani u gradu Šarlroa.

"Tek sam izgubila ovaj meč, još nisam razmišljala o tome. Divno je kada igrate za svoju zemlju u Fed kupu, ali kada se ohladim od ovog poraza, razmišljaću o budućim događajima", dodala je Jelena.

Jankovićeva ostaje u Melburni još neko vreme jer u paru sa Bernardom Tomićem takmiči se u miks dublu.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.