Miloš Raonić: "U svakom meču želim da nametnem ritam"

Miloš Raonić izjavio je da je imao veoma težak posao u pobedi nad Filipom Pečnerom sa 3:1 u setovima u drugom kolu Australijan opena.

"Nisam dobro servirao, ali nekako sam uspevao da dobijam gemove, što je važno. On je igrao dobro, a ja sam želeo da ga nateram da odigra što više voleja kada izađe. Ja sam se mučio kada sam izlazio na mrežu, ne znam tačno zašto. Bilo je dosta gemova koje sam dozvolio da mi iskliznu i to me je frustriralo“.

Mnogo si se izvlačio na forhend danas, radiš li to svesno?

„Da, radio sam na tome, pomaže mi da diktiram tempo u poenu. Bilo je teško jer on nema uobičajeni slajs, već ide malo više u telo, pa je potrebno stvoriti dodatni prostor za udarac. Onda je igrao i skraćene loptice, to je bilo nezgodno. Mislim da sam neke prilike propuštao, da sam oklevao kada je trebalo više da rizikujem. Smatram da izvlačenje na forhend može da mi pomogne jer mi je to mnogo bolji udarac od bekhenda“.

Mnogo igrača lomi rekete na turniru, šta ti misliš o tome?

„Ja imam deset reketa i potrebno mi je da igram sa deset, nemam nijedan da ga lomim. Ne znam, ne lomim često rekete, prošle godine sam u prvoj polovini godine igrao sa tri reketa, a u drugoj sa četiri. Mislim da me je i to smirilo i nateralo da ih više ne lomim. Sada igram sa više reketa, ali nemam naviku da ih lomim, niti besnim“.

Sledeći meč Rodik ili Hjuit?

„Biće dobar meč, igrao sam sa Rodikom ranije i bio je to jako dug meč. To su dvojica igrača sa suprotnim stilovima igre, ali obojica su prilično iskusni i znaju kako se pobeđuje. Ja u svakom meču želim da nametnem ritam, da uzimam svoje gemove i da koristim šanse koje mi se ukažu“.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.