Australian Open 2012: Izjava Nadala prije finala

Rafael Nadal pokušače da preotme tiltulu na Australian Openu od Novaka Đokovića. Nadal, koji je prošle godine pretrpio šest poraza u međusobnim okršajima za trofej dao je izjavu novinarima polije treninang u Melbourne parku. Španac ne vjeruje da Đoković ima problema sa disanjem, jer je, kako je naveo, vidio je u kakvom je stilu završio meč sa Murrayem u polufinalu.

Nada je svestan težine meča i da to neće biti obično finale.

"Za mene je ovo četvrto grend slem finale u nizu i srećan sam zbog toga. Protivnik mi je najbolji teniser svijeta, sa kojim sam se sastao u poslednjih nekoliko finala. Očekuje me zaista težak meč u kom je on favorit. Igra zaista fantastično, a i pobjedio me je poslednjih šest duela. Pokušaću da igram svoj najbolji tenis i boriću se za svaku lopticu", poručio je Nadal posle treninga u Melburnu.

Novinare je zanimalo da li može da iznenadi najboljeg tenisera planete nekim novim potezima koje je vježbao tokom pauze između sezona.

“Trudim se da igram agresivnije i da osvajam više vinera, ali to još nisam usavršio i radim na tome, za šta će mi trebati nekoliko mjeseci. Ne znam da li će to biti dovoljno dobro da ga savladam. Ovo je sjajan početak sezone za mene, sljedi mi najveći test i boriću se za pobjedu“, rekao je Španac.

Rafa je prokomentarisao i Đokovićeve probleme sa disanjem.

“To je smješno, zar ne? Gledao sam meč preko televizora protiv Murraya i u petom setu se kretao fantastično, nakon četiri sata i 50 minuta igre. Zbog toga mi je teško da zamislim da ima te probleme", naveo je Nadal i osvrnuo se na to što ima dan više da se pripremi za finale.

"Tako je kako je. I ja sam 2009. godine igrao duže od njega u polufinalu, proveo sam na terenu više od pet sati. Oporavio sam se za finale i može da se kaže da to nije fer, ali svakako da nije preterano. Ono što nije fer je kada na US Openu igrati polufinale i finale dan za danom. Kada postoji slobodan dan između, verujem da nema problema", objasnio je drugi reket sveta.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.