Đoković: "Osećam da sam fizički i mentalno na samom vrhu"

Novak Đoković vjeruje da može ponoviti prošlu sezonu.Prvi igrač svijeta je prošle sezone zabilježio 70 pobjeda i samo šest poraza, uz deset titula, od kojih tri Grand  slema, a sada započinje odbranu titule u Melburnu protiv Italijana Paola Lorencija

"Svemu prilazim optimistički i u svakoj stvari uvek vidim ono što je pozitivno. Ako sam u nečemu uspeo jednom, zašto ne bih to mogao da učinim i drugi put“, rekao je Đoković.

Osvajač tri Gren slem titule prošle godine istakao je da oseća da je na vrhuncu karijere.

"Osećam da sam fizički i mentalno na samom vrhu i da mogu da budem pođedanko uspešan na svim podlogama, kao što sam to bio i prošle sezone“, rekao je Đoković.

Po mnogima najbolji sportista sveta u protekloj godini naglasio je da ipak, „pored šume, vidi i drveće“.

"Sada sam apsolutno fokusiran na prvi naredni cilj – Australijan Open, na kojem planiram da napredujem polako i usredsređeno, korak po korak“, rekao je Đoković.

Prvi reket Srbije je naglasio da mu je jedan od prioritetnih ciljeva i učešće na Olimpijskim igrama u Londonu.

"Imao sam privilegiju i čast da branim boje svoje zemlje na Igrama u Pekingu 2008, kada sam osvojio bronzu. To je bilo neverovatno iskustvo, koje ne može da se uporedi ni sa jednim drugim“, rekao je Đoković i poručio da želi još jednom da osvoji odličje za Srbiju.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.