Švajcarac je, posle dva poraza od Argentinca, slavio rezultatom 6:3, 7:5 i u trećem kolu igraće sa lokalnim Džejmsom Blejkom, koji je bio bolji od Fabija Fonjinija.
Uprkos najslabijoj sezoni još od 2001, svetski broj tri ovoga puta bio je dominantan na terenu i 19. igraču sveta nije prepustio kontrolu.
Federer, koji je ovim mečom započeo odbranu titule, napravio je brejk u četvrtom gemu i potom nije dozvolio protivniku da uzvrati, suvereno osvojivši prvi set bez daljeg oduzimanja servisa. 

Već u prvom gemu drugog seta Švajcarac je imao čak pet brejk šansi, ali je Del Potro sjajnim odbranama uspeo sve da spasi. Do 11. gema nije bilo brejka, a onda je Federer "dodao gas" u završnici i napravio novi brejk, posle kojeg je samo sačuvao gem na svoj servis i slavio. 

Ova pobeda Federeru daje nadu da će možda postati prvi u istoriji koji je pet puta osvajao Sinsinati. 

"Iz očiglednih razloga sam očekivao težak meč, ali prošlo je bolje nego što sam očekivao. Mislim da sam odigrao predivno prvi set i solidan drugi. Nisam mu dozvolio da se razigra. Večeras je to bilo dosta", rekao je Federer. 

Del Potro, koji se još uvek navikava na igru posle teške povrede zgloba, zadovoljan je što je igrao bez problema. 

"Osećam se mnogo bolje nego što sam mislio da ću se osećati, nema bola, bar ne opasnog bola. Zglob mi je u redu i mogu da igram na svakoj podlozi", rekao je mladi Argentinac.