US Open : Izjava Andy Murray prije početka

US open počinje 29. avgusta, a Murrayje prošle godine ispao u trećoj rundi od Stanislasa Vavrinke.
Četvrti teniser sveta Andy Murray ne smatra da su mu šanse za titulu na US openu porasle posle trijumfa u Sinsinatiju.
Federer i Nadal nisu u najboljoj formi, a Đoković mu je predao finale zbog problem sa ramenom.

„Nikad se ne zna. Oni bi vrlo lako mogli da dođu do polufinala i onda bih zapravo video kolike su mi šanse. Ukoliko bi vi oni ispali ranije, onda je logično da bi moje šanse porasle. Ali uveren sam da će oni biti u redu do početka US opena i da će igrati vrhunski tenis, bolji nego u Sinsinatiju“.

Govoreći o povlačenju Novaka Đokovića sa finala u Sinsinatiju, škotski teniser je rekao:

„Logično je da se neke stvari nagomilaju tokom godine, pogotovo kada se uzme u obzir koliko je Novak igrao i pobeđivao. To se dešava. U tenisu sezona traje 11 meseci i to će verovatno biti jedini meč koji je Novak predao tokom cele godine. Ali najveći deo vremena igrate, a da niste u savršenom stanju. Plan je da u idealnom stanju dođete na Grend slem turnir, to je bio moj cilj ove godine i mislim da sam do sada uspeo u tome“.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.