Đoković : Nekada mi se ne igra ali...


Najbolji teniser sveta i pored činjenice da mu se "ne sviđa kako servira", dominira terenima i sada je i zvanično prestigao Džona Mekinroa, koji je ostvario 54 pobede uz jedan poraz u sezoni. Novak je pobedom nad Radekom Štepanekomstigao do 55. pobede u sezoni.

- Postoje periodi meča kada serviram dobro, a onda dođe period kada serviram loše. Ali, i to je OK - rekao je Novak posle pobede nad Čehom i dodao:

 - Dešava se. Igram mnogo i sve me ponekad stigne i za očekivati je da u momentima ne mogu da igram 100 odsto precizno i dobro.Međutim, lošiji servis ne "ljulja" samopouzdanje Đokoviću i siguran je da će ga do kraja turnira u Sinsinatiju "vratiti na mesto".-
 Biće bolje. Verujem i znam da je mnogo važnije da pozitivno gledam i na ove stvari. Ritam igre mi je dobar i kada napravim balans sa servisom, biće veoma dobro. Možda pokušam sa povećanjem procenta uspešnih servisa pre nego sa brzinom.Pobeda nad Štepanekom bila je očekivana, ali je sam Novak duel okarakterisao kao "spor i pomalo ružan".-
 Bio je to spor, pomalo ružan meč i za igru i za gledanje. Zato nam je bilo potrebno učešće publike na samom kraju. Istina, ima dana kao što je ovaj, kada mi se baš i ne igra tenis. Međutim, mrzim da gubim i zato sam motivisan na terenu - rekao je Novak koji će u četvrtfinalu Mastersa u Sinsinatiju igrati protiv Francuza Gaela Monfisa.


Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.