US Open 2011 : Izjava Đokovića poslije plasmana u drugo kolo

Novak Đokovič se za samo 44 min plasirao u drugo kolo US Opena. Konor Niland mu je predao meč.
Na konferenciji za medije posle meča Novak je rekao da mu ne manjka vremena provedenog na terenu, da nije osećao nikakav bol u ramenu, ali i da oseća da ove godine ima najveću šansu ikada do sada da osvoji US open.


Ovde si malo ranije nego što se očekivalo. Bio je brz meč.

"Da, ali ne mislim da mi nedostaje vremena provedenog na terenu, ovo je veoma duga godina za mene, tako da mi ne smeta što sam proveo manje vremena na terenu. Igrao sam dobro tih 45-50 minuta koliko smo proveli na terenu. Moj protivnik nije imao sreće, rekao mi je posle meča da je imao trovanje hranom. Ali osećao sam se sjajno na terenu i to je važno na početku turnira“.

Koliko si umoran sada, mnogo si igrao ove sezone?

"Zapravo nisam umoran, sada sam koncentrisan na Grend slem. Pokušavam da se ne brinem šta će se dogoditi, gledam samo sadašnjost, želim dobro da se pripremim i da budem maksimalno fizički i psihički spreman za mečeve koji dolaze. Jeste duga godina, ali nije prvi put, i u prošlosti sam igrao mnogo mečeva i tome moramo da se prilagodimo“.


Kako bi opisao stanje tvog ramena u Sinsinatiju i sada?

"U Sinsinatiju rame nije bilo u redu, tokom cele nedelje me je bolelo i imao sam nelagodan osećaj. Ali posle tog turnira sam uzeo mali odmor i učinio sve da oporavim rame. Danas nisam osećao nikakav bol, dobro sam servirao i uopšte se ne brinem“.

Da li je bilo momenata tokom godine kada nisi želeo da izađeš na teren, kada nisi želeo ni da ustaneš ujutru?

"Uvek ima tih dana kada ne želite da ustanete i kada nemate želju da igrate. Svako ima te dane, loše dane na poslu, ako tako želite da ih nazovete. Ali na kraju krajeva, to je posao, to je profesija i morate da je obavljate. Izađete na teren, naročito na velikim turnirima, i tada morate da igrate najbolje što možete. To je nešto što me uvek čini motivisanim, želja za pobedom“.


Kada se setiš prošlogodišnjeg finala, osetiš li pre svega ponos jer si tako daleko dogurao ili ima i razočaranja?

"Imam divne uspomene iz Njujorka i sa US opena – u prošle četiri godine igrao sam dva polufinala i dva finala. Tokom cele karijere igrao sam sjajno na ovoj vrsti terena i to mi daje dovoljno razloga da verujem da mogu da igram dobro. Ove godine imam šansu veću nego ikada do sada. Igram najbolji tenis u životu, imam veliko samopouzdanje, a i uslovi su pogodni za moju igru, volim i zabavu ovde, i publiku“.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.