WTA US Open 2011: Šarapova- "Drago mi je što i dalje igram tenis "


Ruskinja je na konferenciji za medije govorila o svojim šansam da podigne trofej, o protivnici u prvom kolu. porazu u finalu Vimbldona, ali i o povredi Kim Klajsters.
Marija Šarapova posle duže vremena na jedan Grend slem turnir dolazi kao jedna od favoritkinja za titulu.Kako se osećaš pred US open s obzirom da si slavila u Sinsinatiju? To mora da ti je dalo mnogo samopouzdanja. 

“Da, došla sam u Sinsinati sa željom da odigram što više mečeva na tom turniru. Odlično je što sam osvojila turnir, pobedila sam neke teške rivalke i igrala sam dobro. Finale je bilo malo čudno, ali uspela sam da slavim i dobro je imati titulu pred US open”. 

Koliko si ti drugačija u odnosu na prošlogodišnji US open? 

“Bolje sam rangirana, a već sam i osvojila dve titule ove godine i osećam da igram na mnogo višem nivou nego prošle godine. Definitivno sam bolja teniserka”. 

Šta znaš o Heder Votson, rivalki u prvom kolu? 

“Ne previše, nikada ranije nisam igrala sa njom. Gledala sam deo njenih mečeva u prošlosti, u prvim kolima na Vimbldonu. Ona je u usponu, a takve rivalke umeju da budu opasne jer nemaju šta da izgube. Nije često da igraš sa protivnicom koju do sada nisi sretala, tako da nisam imala lak žreb za prvu rundu”.Uvek kažeš da uživaš u tenisu, koliko je to sada slučaj? “Mnogo više uživam kada pobeđujem, to je sigurno. Onda je mnogo lakše i trenirati, a i nije teško smetnuti sa uma i poraze kada ste svesni da igrate na visokom nivou”. Sada si četvrta nositeljka na turniru, ljudi te smatraju favoritkinjom, da li ti to daje samopouzdanje pred turnir? “Iskrena da budem, bila sam i mnogo lošije rangirana, pa su me ljudi i dalje smatrali favoritkinjom, tako da za mene nije ništa novo što ljudi od mene očekuju dobar rezultat”. Kako sada gledaš na svoj plasman u finale Vimbldona, šta si naučila iz tog turnira? “Moja protivnica u finalu (Petra Kvitova) odigrala je zaista neverovatan meč. Imala sam svoje šanse, a u tenisu je ključno iskoristiti ih. Ona je na svaki moj izazov našla pravi odgovor, bio je to zaista vrhunski meč sa njene strane u tako značajnom trenutku”.

Kako se osećaš sada posle problema sa ramenom i operacije, svega što si prošla? 
“Drago mi je što i dalje igram tenis, to sam već rekla mnogo puta. Imam sreće u životu da radim to što radim, da igram tenis na vrhunskom nivou i da dobijam važne mečeve. To mi daje veliko samopouzdanje i oduševljava jer znači da se vratio trud koji sam uložila. Ključno je vreme van terena, vreme u kojem ljudi ne vide koliko je snage uloženo samo da biste se vratili na teren, tako da je sada dobar osećaj vratiti se i ponovo se boriti za Grend slem titule”. 

Kada vidiš vest npr. da Kim Klajsters ne igra, šta ti prođe kroz glavu? Da li osećap kao da ti je put otvoreniji? 

“Ne mogu da razmišljam na taj način. Iskreno, mislim da tako ne treba da razmišljaju pravi šampioni, oni moraju da budu spremni da igraju sa bilo kim u bilo kom trenutku. Ona nije imala sreće da dođe ovde i da brani titulu, ali ipak, njoj ostaje uspomena da je osvojila taj trofej. Bila sam u toj situaciji ranije i veoma je teško kada ne možep da braniš tako veliku titulu, u to nema sumnje”.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.