Izjava Nadal prije početka US Opena 2011

Nekada najbolji teniser svijeta i branilac titule na US Openu Rafael Nadal prije početka turnira odgovorio je na nekoliko novinarskih pitanja. Pročitajte šta je tačno rekao.

Ovogodišnji US Open je specifičan od prethodnih zbog nesrećnih okolnosti jer je zbog uragana "Ajrin" evakuisan veliki broj ljudi iz Njujorka.

Kako se osećaš povodom uragana i kako provodiš vreme poslednjih dana?

"Ne znam šta će se desiti, mislim niko ne zna šta će se tačno desiti. Sva mesta na Menhetnu su zatvorena, tako da ostajem u hotelu, možda odgledam neki film. Nemam iskustva sa uraganima. To je nešto novo za mene."


Kako su tvoji prsti, da li nosiš bandažu i dalje? 
"Mnogo bolje su prsti. Sposoban sam da treniram normalno. Nosim bandažu i dalje, koža je i dalje veoma tanka, ali je Ok."

Mnogi ljudi kaže da imate neku "blokadu" u mečevima sa Đokovićem ove godine. Šta misliš kakve su tvoje šanse ako se sretnete u finalu US opena?

"Nalazim se tek na početku turnira, a vi me pitate o meču sa Đokovićem. Moram da ostvorim mnogo pobeda da bih igrao sa njim, i on takođe jer se ne nalazi direktno u finalu. Fokusiran sam na svoju igru i zadovoljan sam kako treniram ove nedelje. Šanse u meču sa Đokovićem uvek zavise od toga kako ja igram i kako on igra. Ipak, mislim da je fantastična sezona iza mene, puno sam pobeđivao i nisam nesrećan zbog načina na koji sam igrao protiv njega ove godine."

Možeš li da kažeš šta se tačno desilo sa tvojim prstima, izgoreo si ih u nekom restoranu u Sinsinatiju?

"Tako je, izgoreo sam se u japanskom restoranu. Kad sam stigao tamo je bio “tepaniaki” roštilj. Kada su spustili hranu na ploču koja je bila vrela pokušao sam da je približim sebi i izgoreo dva prsta."



Da li si iznenađen činjenicom da se posle višegodišnjeg rivalsta Federera i tebe Novak se pojavio, ne baš niotkuda, ali ove godine igra mnogo bolje nego prehodnih. 
"Đoković se nije pojavio ove godine, nikako."

Ali prethodnih godina nije igrao na ovogodišnjem nivou.

"Igrao je, tri godine je bio treći na svetu, to nije loše."



Ali osvojio je samo jedan Gren slem. 
"Samo jedan, i većina tenisera nikada ne osvoji taj jedan. Meni je malo čudno kada ljudi pričaju o velikom napretku Đokovića, jer je on igrao fantastično i ranije. On ima fantastičan potencijal da bude tu gde jeste danas. Igra sjajno, nema problema sa povredama. Ovo što on radi je teško ponoviti. Da li sam iznenađen? Mislim da su svi iznenađeni kada jedan igrač mesecima ne izgubi. Izgubio je na samo dva meča ove godine, to je iznenađenje za sve, ali nije izneđenje to što je on trenutno Broj 1. Mislim da nije iznenađenje što je Đoković sposoban da osvaje Gren slemove, zato što je on veoma dobar, i to ne samo poslednjih šest meseci."



Imaš 25 godina, da li se osećaš čudno što imaš knjigu o svom životu? Generalno ti izgledaš kao veoma stidljiva osoba, šta želiš da kažeš I postigneš sa knjigom o sebi?

"Pa, ja sam srećan. Imam 25 godina i uživao sam u mnogim iskustvima do sada. Nikada ne znate da li ćete imati još jednu knjigu u budućnosti I mislim da je pravo vreme da imam jednu. To je mala istorija mog života, kako sam stigao tamo gde sam danas. Ljudi koji me podržavaju i moji fanovi će saznati malo više o meni, o mom životu. U poslednje vreme sa povezaniji sa fanovima preko Tvitera i Fejsbuka i sada putem knjige. Pokušavam da budem povezaniji sa njima i možda je ovo pravi način."

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.