Nadal: Unatoč svemu ovo je pozitivan start za mene

US Open 2011 : Drugi teniser današnjice Rafael Nadal priznao je nakon teško izborene pobjede u prvome kolu US Opena (6-3, 7-6(1), 7-5) protiv Kazahstanca Andreja Gulubjeva da je imao veliku tremu uoči meča.
- Bio sam vrlo nervozan uoči meča jer sam znao o kakvom se tenisaču radi. Golubjev je moju nervozu samo produbio svojom agresivnom igrom jer je pokušavao pogoditi winner gotovo na svakom udarcu – rekao je nakon meča Nadal.
- Ali unatoč tome ovo je pozitivan start za mene. Pobjeda u tri seta je nešto na što nisam računao na otvaranju turnira. Sretan sam zbog prolaska, ali i povratka na terene Flushing Meadowsa.
- Ne mislim da sam igrao loše, ali smatram da još imam dosta prostora za napredak u svojoj igri. Moram igrati više iz terena i vjerujem da ću to i ostvariti u idućem susret – zaključio je Španjolac.
Idući protivnik drugom tenisaču svijeta bit će Francuz Nicolas Mahut koji je okrenuo zaostatak od 2-0 u setovima protiv Kolumbijca Roberta Faraha.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.