Federer : Mogu do kraja na US Openu

Roger Federer očekuje osvajanje šestog naslova na US Openu, što bi bila njegova 17. Grand Slam titula u karijeri. Bivši broj jedan na ATP listi najavio je dobar nastup na posljednjem Grand Slamu sezone.

Roger Federer početkom kolovoza napunio je 30 godina. Iako mnogi očekuju sve lošije rezultate švicarskog tenisača, Federer se ne slaže s time. Uoči početka US Opena Federer je govorio o svojoj karijeri, a dotakao se i Novaka Đokovića.

"Trinaesti put sam ovdje, mislim dvanaesti put u glavnom ždrijebu. Doista je motivirajuće vidjeti neke ljude opet, Kena Rosewalla, Jimmyja Connorsa, Andrea Agassija i još brojne igrače koji su bili tamo", rekao je Roger Federer.

Federerov profesionalni pristup sportu jedan je od razloga njegovih najvećih uspjeha, a zbog toga se nada da će još ostati u vrhu. "Mislim da mi moj stil igre dopušta da još nekoliko godina provedem u tenisu zato što igram opušteno. Odigrao sam preko tisuću mečeva i to je ostavilo traga, ali doista sam profesionalan kada su u pitanju masaže, san, prehrana, zagrijavanje i sve te stvari. Zbog toga sam uvjeren da ću igrati još nekoliko godina na visokom nivou."

Federer je ove sezone osvojio samo jedan turnir i to onaj u Dohi. Najlošija je to godina Švicarcu od 2001. godine, a jedan od razloga je sjajna igra Novaka Đokovića. Federer o njemu ima samo riječi hvale.

"On je zaista impresivan. Napravio je sjajan niz pobjeda, a posebno nakon prošle godine kada je izgubio u finalu US Opena. Zaista je užitak gledati ga, iako sam gledao tek deset do petnaest njegovih mečeva. Zbog toga mi je teško ocijeniti njegovu igru. Gledao sam ga u nekoliko mečeva, ali nisam bio uz teren svaki njegov meč."

"Njegov rekord govori za sebe. Bila je to odlična serija, ali on još igra dobro. On je definitivno jedan od favorita, ako ne i glavni favorit za naslov", zaključio je 30-godišnji Švicarac.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.